19 October 2016

Photos of the Cementry - 50% done // Zdjęcia z budowy i malowanie cmenatrzyska


After two long evenings I have completed about 50% of the scenery. I had a few extra bits so I decided to create several additions to the original GW design.  Right now I have to finish the painting and add some details to the bases. I am aiming to finish all the pieces next week. Have a look at my progress so far.
 
Dwa wieczory i cmentarzysko jest skończone już w 50 procentach. Miałem trochę dodatkowych bitsów więc postanowiłem dodać trochę elementów w podobnym klimacie do tych wyprodukowanych przez GW. Pozostało tylko malowanie i wykończenie podstawek. Na poniższych zdjęciach możecie spojrzeć na postęp moich prac nad tą wyjątkowo udaną scenerią od naszego ulubionego dostawcy zabawek. Całą zabawę mam nadzieję ukończyć w przyszłym tygodniu.





Some extra candles will be placed on the graves.
Jako jeden z detali przewidziałem świeczki wykonane z izolacji i wikolu.


























8 comments:

  1. Już na tym etapie wygląda to wszystko bardzo dobrze, czekam na końcowy efekt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będzie w przyszłym tygodniu. Właśnie po to to publikuje i wszystkim odgrażam się że skończę żeby odczuwac presję i w końcu coś skończyć:)

      Delete
  2. Bardzo dobrze się zapowiada! Czekam i ja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już skończone. Dzisiaj pykam zdjęcia i jutro będę publikował.

      Delete
  3. Very nice progress, it all looks great.
    Best Iain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visit my blog tommorow to see the cemetery finished.

      Delete

Comment if you like